* FOLLOWERS *

25 October 2010

Hari Yang Bosan ...

Setelah 2 mgu aku tak pegi opis, then hari ni aku masuk jgk opis.. Tak ada ape2 perubahan .. Cuma tenet dah kena block .. Facebook dah xleh buka.. Nape la owg tu block habis..Even nk buka page lain pun lembap nk mampos .. Ala bkn selalu pn maen Facebook .. Kalo de keje tetap bt jgak .. Hari ni aku xde buat pape pun.. bosan la jgk .. Sambil tuh aku dgr la lagu favourite aku bt masa ni ~Munajat Cinta~ .. Kt bawah ni aku paste kan lirik lagu nih..sje utk suka2..xde kena mngena dengan yg hdup or telah mati..hehe

Munajat Cinta ( The Rock)

Malam ini ku sendiri
Tak ada yang menemani
Seperti malam-malam
Yang sudah-sudah
Hati ini selalu sepi
Tak ada yang menghiasi
Seperti cinta ini
Yang selalu pupus

Tuhan kirimkanlah aku
Kekasih yang baik hati
Yang mencintai aku
Apa adanya
Mawar ini semakin layu
Tak ada yang memiliki
Seperti aku ini
Semakin pupus