* FOLLOWERS *

25 January 2011

Komitmen tinggi tapi Gaji kecik....

Hulahuppp....

Tiba-tiba hari ni terasa plak aku nk post pasal komitmen tinggi ni tapi gaji kecik..Biasa la keje dengan Government.. Tak leh la nak compare dengan gaji aku msa keje kat Accenture dulu.. Aku xsure plak aku sorang je rase or ada jugak org lain yg senasib dengan aku nih... Hari ni baru aje dapat gaji tapi hari ni jugak la aku rase gaji aku dah nak habis .. Hehe ... Bayar hutang sana, bayar hutang sini... Bila tahun boleh kawin pun tak taw la... Tak tersimpan duit... wewewewwww....Member2 selalu kata, biasala baru start keje, so terpaksa la susah dulu.. Apa-apa pun aku redha je lah....hehehe.. Bak kata pepatah.. Susah dahulu senang kemudian..ye dakk???

Chilll.....