* FOLLOWERS *

18 August 2011

Perihal Keja ....

Hiii uolss.... hmmmmmm...
fiza nak mengeluh panjang dulu boley???? 
huuuuuhhhhhhhhhhhh... 
Makin hari makin bosan plak keje dalam suasana macam ni... Rasa tak best semakin menebal.. Keje sume okey... Environment pun okey..Cuma yang tak okey opismate laaa... Kadang2 Fiza pelik nape skunk baru rasa tak best?? Dulu masa mula2 masuk keje..Sangatlah best.. Kawan2 sume kamcing.. Kesana kemari, buat aktiviti sume boleh ramai2.. Tak de pun nak rasa kekok ke tak mesra ke.. Skunk diorang dah tak de.. Dah berpindah ke negeri masing2 ikut suami, anak2 & tunang.. Ehh anak2 ikut diorang.. huhu.. Pahtu masuk plak orang lain.. Mula2 masing2 macam tak boley blah ngan budak2 baru nih.. Tapi lama kelamaan kitorang okey jgak.. Tapi sejak kebelakangan ni 3 4 bln sbelum ni sume dah berubah..Masing2 buat hal sendiri.. Tapi ada plak yang nak control kawan.. Pegi sana sini pun berahsia.. Ala risau sangat orang ikut.. ape2 pun fiza xkisah sebab bagi fiza xrugi satu sen pun xde kawan macam tuh.. Cuma plzz la jangan nak berdengki ngan orang, nak tunjuk baik depan orang... tu talam dua muka orang panggil.. Berdoa banyak2 supaya fiza xlame kt situ.. dan yang penting tak nak dah jumpa orang mcam tuh... 
Pelakon terhebat!!!
Tahniah buat anda.. 

p/s: entry ni ditulis sebab bengang tdi... Ada ke orang masuk keje kol4ptg sedangkan kol5 dh waktu blik?? Dah tu bagi alasan tak boleh blah..Kan dah kantoi.. Cuti je la pe de hal??