* FOLLOWERS *

20 August 2011

Raya dah dekat yeayyy!!!

Hii uolssss..... 
Sedar xsedar Syawal akan menjelang tiba.. Kejap aje kan hari ni dah masuk hari ke 20 kite berpuasa.. Aduh tak sabar plak nak raya tahun nih.. hehe.. Macam budak2 pulak fiza ni.. Tak sabarnye nak pulang ke kampung halaman.. Maklumlah fiza ni kan anak perantauan... Tak sabar jugak nak makan makanan yang mak masak... Sedap2 belaka... Aduhhhh sungguh rindu sume ni.... Cepat la masa berlalu... Sabar eh sampai hari Sabtu next week yer..  Pahtu boleh cuti puas2 kat umah.. yeayayyyyy....  Dan yang penting fiza nak kutip duit raya banyak2.. boley ke?? hehe Dulu boley la, skunk umo dah nak dekat setengah abad mana boley kutip duit raya dah.. Kena bagi duit raya la plak.. hehe tak pe duit raya dah siap tukar kt CIMB dah ritu..
okey la... nak buat keje skit.. 
Bubye uolsss..


2 comments:

~ NANA ~ said...

cepatnye ms berlalu...bj raya x cari lg...hukhuk

Fiza Zainol said...

aaahhh sangat cepat..ape lagi nana g la jalan tar tuh..cari bju raya..tgah murah2 tuh..tapi orang ramai gile.. macam lalat hurung taik..huhu..